Estetska hirurgija blog… početak….

Početak… teško zamisliva reč kad nešto radite već 11 godina.

Kao što je meni teško da poverujem u činjenicu da se plastičnom hirurgijom bavim već toliko dugo vremena, jer sebe, naravno, volim da ubrajam u mlade.

Nekako mi do sada ideja pisanja bloga nije bila bliska, ali, posle razgovora sa jednim od naših najpoznatijih blogera, a mojim prijateljem iz vanblogerske sfere, mr Vladimirom Stankovićem, u narodu poznatijim kao Dedabor rešio sam da se i ja okušam u tom sportu.

Nije mi cilj da pišem o tehnikama estetske hirurgije jer je to već objavljeno u debelim knjigama niti da se hvališem svojim rezultatima. Njih ću, uostalom, pokazati lično svakom zainteresovanom. Nije mi cilj ni da komentarišem izgled popunjenih usana ili preuveličano poprsje ove ili one estradne zvezde, to se, takođe, nalazi na mnogo mesta, začinjeno sočnim fotografijama.

Cilj mi je da prikažem plastičnu hirurgiju u jednom drugom svetlu, kao normalnu stvar za normalne ljude, kao nešto što se može priuštiti, što se ne mora sanjati i zamišljati, što nije nedostižno niti u zvezdama. Pokušaću da pokažem da su to samo operacije koje ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje. Usput ću, kako stignem, opisati neka svoja iskustva i dogodovštine iz operacione sale i okoline, uvek štiteći identitet učesnika. Nadam se da će vam to biti zanimljivo.

3 thoughts on “Estetska hirurgija blog… početak….

  1. Svaki pocetak je težak. Blogovanje za tebe neće biti teško jer sam siguran da iz izdvojenih tema na staru imaš šta da kažeš, na samo tvoj način iz ličnog ali i iz profi ugla.
    To je neprocenjivo blagokoje će tvoj profesionalni indentitet koji si odavno izgradio u realnom životu sa malim vremenskim intervalom preneti i u online svet gde te čeka ceo svet željan upravo informacija iz prve ruke.
    Srećno i uspešno ti bilo, podršku imaš!!!

  2. Ideja ti je odlična jer malo ima blogova na ovu temu uopšte,a kod nas posebno. Sigurna sam da će mnogima pomoći pri donošenju odluke da li se podvrgnuti estetskoj hirurgiji, kao i boljem shvatanju te grane medicine.Želim ti uspeh u pisanju,kao i u daljem radu!

Leave a Reply

