zubarka : kako sam dobila savrsene grudi

Na forumu justplasticsurgeon članica pod imenom “Zubarka” opisala je svoje iskustvo sa povećanjem grudi. Prenosim ga, u  izvornom obliku :

perfect breasts
(slika nije sa interneta već je na njoj “Zubarka”, tek da se zna)

Devojkeeeee, evo i ja da se pridruzim sa svojim iskustvom!

Uskoro ce se navršiti treći mesec od moje operacije. Nikad ništa bolje nisam učinila za sebe, to je nešto što sam bezbroj puta ponovila sebi i okolini. Doktora sam upoznala preko FB stranice. Nisam se bas najlaganije odlučila za operaciju. Posto sam i sama doktor, a neki bi rekli i hipohondar malo sam pitanja podigla na viši nivo, a imala sam i puno nedoumica.

U februaru sam otišla na pregled i imala divan razgovor sa doktorom. Tada se NISAM odlucila za implante. Dobila sam puuuno dobrih saveta, osećala sam se da me dr uvažava, bilo je puno smeha i sve u svemu ostvarili smo jako lep kontakt. Operaciju sam zakazala tek 6 meseci kasnije. Nisam imala neke posebne strahove jer sam znala šta me čeka. Anestezija je prelepa, jedino pazite sta pričate, ja sam svašta lupetala posle budjenja. Osoblje je super, maze vas i paze i nemam ni jednu zamerku na njih, tretirale su me sestre kao kraljicu.

Odmah moram da kazem da me je jako bolelo, da sam teško ustajala i nisam mogla neko vreme da podignem ruke vise od kuka. Najvise me bolelo prvo previjanje. ALI! To je nekako brzo prošlo, trajalo je možda 5 dana. Inače, kad napravim pogled na celokupan doživljaj oko operacije, mogu da kažem da sam presrećna.

Kompletak tekst pročitajte na adresi www.drmaljkovic.com

Leave a Reply

